کتاب تحلیل شبکههای اجتماعی، در پنج فصل تقسیم شده است. فصل اول با عنوان «چیستی تحلیل شبکههای اجتماعی» درباره تاریخچه مفاهیم و کارکردهای تحلیل شبکههای اجتماعی بحث میکند. فصل دوم در عنوان «مفاهیم و سنجههای شبکههای اجتماعی» خلاصه شده است و در آن سنجهها یا همان فرمولهای اجتماعی عمومی تحلیل شبکههای اجتماعی معرفی میشود.
فصل سوم در عنوان «نظریههای تحلیل شبکههای اجتماعی» به رشته تحریر در آمده است و در آن نظریههای شبکه، ششدرجه جدایی، جهان کوچک و گراف مرور شده است. اما در فصل چهارم به «روشهای نمونهگیری در تحلیل شبکه» پرداخت شده است تا محققان تکلیف خود را با نمونه و جامعه آماری تحلیل شبکه بدانند و در نهایت فصل پنجم «تحلیل شبکههای اجتماعی با نوداکسال و گفی» به آموزش و معرفی این دو نرمافزار میپردازد.
این کتاب همزمان با بیستویکمین نمایشگاه مطبوعات منتشر شده و به قیمت ۹ هزار تومان عرضه شده است.
منبع : شــبکه های اجتمــاعی |کتاب «تحلیل شبکههای اجتماعی»برچسب ها : شبکههای ,تحلیل ,اجتماعی» ,اجتماعی ,کتاب ,«تحلیل ,تحلیل شبکههای ,شبکههای اجتماعی» ,شبکههای اجتماعی ,«تحلیل شبکههای ,کتاب «تحلیل ,تحلیل